Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

ΜΠΙΤΖΙΡΟΤΟ

Το μπιτζιροτό είναι ενα ιδιαίτερο γλυκό απο την πατρίδα μου(Δαμασκηνιά Κοζάνης)

ΥΛΙΚΑ


1 κιλό ζάχαρη
24 κουτ.σούπας αλεύρι
8 ποτήρια νερό
μισό ποτήρι του κρασιου σπορελαιο+λιγο για το ταψι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Βάζω σε μπολ το αλεύρι και προσθέτω 4 ποτήρια κρύο νερό. Ανακατεύω με τον αυγοδάρτη να γίνει χυλος και στην συνέχεια το περνάω απο το σουρωτήρι ώστε να μην υπάρχει σβόλος αλευριού.Σε κατσαρόλα ρίχνω την ζάχαρη για να γίνει καραμέλα.Αφού πάρει χρώμα χρυσαφι-καφέ πρροσθέτω με μεγάλη προσοχή και ενω το έχω απομακρύνει απο το μάτι της κουζίνας, τα υπόλοιπα 4 ποτήρια νερό αλλα΄ζεστό αυτη τη φορα..Το επαναφέρω στην φωτια για να λιώσει εντελώς η ζάχαρη.. Κατόπιν ρίχνω το λιωμένο αλεύρι και το λάδι και ανακατεύω ώσπου να πήξει και να κοχλαζει..Λαδώνω ένα ταψι και ψήνω στους 180 για περίπου 1 ώρα..
ΜΕΡΙΔΕΣ-20 ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ
ΩΡΑ-1 ΩΡΑ ΚΑΙ ΜΙΣΗ

1 σχόλιο:

  1. Πατριώτισσα (Άγιοι Θεόδωροι και κλεισώρεια εγώ)καλησπέρα!Είναι το αγαπημένο μου ειδικά οι γωνίες.Το κάνει η μητέρα μου σε χρόνο ρεκόρ ,καμιά φορά και εγώ.
    Χάρηκα για την ανάρτησή σου,θα σε ξαναδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή