Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

ΣΑΛΙΑΡΙΑ

Τα σαλιάρια του Βοίου...!!

ΥΛΙΚΑ
2 νεροπότηρα ελαιόλαδο
1 ποτήρι σπορέλαιο
1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι
1 ποτήρι κασταλαί(στάχτη βρασμένη σε νερό)
1 ποτήρι σιμιγδάλι ψιλό
2 φακελάκια μπέικιν πάουντερ
2 βανίλιες
αλεύρι όσο πάρει(για ζύμη μαλακή)

Για την γέμιση
500 γρ χοντροτριμέννα καρύδια
1 κουτ. γλ κανέλα
1 κουτ.γλ γαρύφαλο
1 φλιτζ. ζάχαρη
1 φλιτζ. φρυγανιά τριμμένη

Για το σιρόπι
4 ποτήρια ζάχαρη
3 1/2 ποτήρια νερό
χυμό και φλούδα απο μισό λεμόνι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ρίχνω όλα τα υλικά σε μια λεκάνη, η κασταλαί να είναι κρύα και τελευταίο το αλεύρι.Ζυμώνω πολύ καλά το μείγμα μου μέχρι να αποκτήσω μια μαλακή ζύμη.Ανακατεύω όλα μαζί τα υλικά της γέμισης και παίρνω απο το ζυμάρι μου μπαλάκια και τα ανοίγω στην παλάμη μου σαν μικρή πιτούλα. Βάζω 1 κουταλιά απο την γέμιση και το τυλίγω πολύ καλά, να σφραγίσει.Τα αραδιάζω σε ταψί με λαδόκολλα και ψήνω στους 180 μέχρι να ροδοκοκκινίσουν(περίπου 3 τέταρτα).Για το σιρόπι βράζω τα υλικά μου για 10 λεπτά και σιροπιάζω τα γλυκα μου κρύα με ζεστό το σιρόπι.Τα αφήνω να τραβήξουν το σιρόπι τους και πασπαλίζω με τριμμένο καρύδι είτε ολόκληρο. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου