Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

ΤΟΥΡΤΑ ΜΕΡΕΝΤΑ


Η τούρτα πρόκληση....
ΥΛΙΚΑ
Για το παντεσπάνι
 6 αυγά
150 γρ. αλεύρι κοσκινισμένο
150 γρ ζάχαρη
50 γρ κακάο
1 φκλ μπέικιν πάουντερ

Για το σιρόπι
μισή κούπα του τσαγ. ζάχαρη
μισή κούπα τσαγ. νερό
1 κ. γλ κακάο
2 κουτ. γλ κονιάκ

Για την γέμιση
750 γρ μερέντα
300 γρ φυτική κρέμα γάλακτος
1 βανίλια

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Για το παντεσπάνι,χωρίζω τα ασπράδια απο τους κρόκους και τα χτυπάω σε σφιχτή μαρέγκα.Στην συνέχεια χτυπάω τους κρόκους με την ζάχαρη και συνεχίζω το χτύπημα στην πιο μικρή ταχύτητα καθώς ενσωματώνω στους κρόκους την μαρέγκα.Προσθέτω το αλεύρι, το κακάο κοσκινισμένα και το μπεικιν σιγά σιγά. Βάζω το μείγμα μου σε τσέρκι 28 εκατοστών και ψήνω στους 180 για μισή ώρα. Το βγάζω και το αφήνω να κρυώσει καλά και έπειτα το κόβω σε δύο μέρη.
Για το σιρόπι βράζω όλα τα υλικά μου μαζί για περίπου 8 λεπτά και το αφήνω να κρυώσει.
Για την γέμιση χτυπάω την φυτική κρέμα με την βανίλια σε σαντιγί και προσθέτω μέσα την μερέντα (την οποία προηγουμένως έχω λιώσει ελάχιστα σε μπέν μαρί).Ανακατεύω με μαρίζ και στην συνέχεια παίρνω τον ένα δίσκο παντεσπανιού,τον σιροπιάζω, απλώνω την μισή κρέμα μου, καλύπτω με το δεύτερο παντεσπάνι και την υπόλοιπη κρέμα μου και βάζω την τούρτα μου στο ψυγείο να σταθεροποιηθεί (κρατήστε λίγη κρέμα και για το πλάι της τούρτας.) Διακοσμώ όπως θέλω,εγω προτίμησα καρδούλες απο μπίτερ σοκολάτα με ξύσμα λευκής σοκολάτας γύρω γύρω)..
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου