Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΠΙΤΑ

Συνταγή του μοναδικού Β. Δρίσκα..!!

ΥΛΙΚΑ
200 γρ αλεύρι φαρίν άπ
400 γρ γιαούρτι στραγγιστό
350 γρ ζάχαρη
500 γρ σιμιγδάλι ψιλό
350 γρ σπορέλαιο
6 αυγά
250 γρ χυμό πορτοκαλιού
ξύσμα απο 2 πορτοκάλια

Για το σιρόπι
500 γρ ζάχαρη
500 ml νερό
2 πορτοκάλια κομμένα σε φέτες

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε ένα μπόλ ανακατεύω το αλεύρι, το σιμιγδάλι, την ζάχαρη και το ξύσμα πορτοκαλιού.Σε ένα δεύτερο μπόλ ανακατεύω με αυγοδάρτη το σπορέλαιο, το γιαούρτι, τον χυμό πορτοκαλιού και τα αυγά ελαφρώς χτυπημένα.Στην συνέχεια αναμειγνύω όλα τα υλικά μου μαζί συνεχίζοντας το ανακάτεμα με τον αυγοδάρτη. Λαδώνω και αλευρώνω ένα τετράγωνο ταψί και ψήνω την πορτοκαλόπιτα μου για 45 λεπτά σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς. Ταυτόχρονα βράζω όλα τα υλικά για το σιρόπι μου μαζί για 10 λεπτά. Αφού ψηθεί το γλυκό μου το αφήνω για 20 λεπτά να κρυώσει και κατόπιν κάνω τρυπούλες και σιροπιάζω(χλιαρό το σιρόπι).Αφήνω το γλυκό μου να τραβήξει το σιρόπι του και σερβίρω. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου