Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

ΑΡΜΙΟΠΙΤΑ (νηστίσιμη)

Σήμα κατατεθέν της Καστοριάς....

ΥΛΙΚΑ
Για τη ζύμη
2 ποτήρια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 ποτήρι χλιαρό νερό
λίγες σταγόνες λεμόνι
1 κουτ. λάδι
λίγο αλάτι
βούτυρο φυτικό λιωμένο

Για την γέμιση
300 γρ αρμιά (λάχανο τουρσί)
κόκκινο πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ζυμώνουμε όλα τ αυλικά της ζύμης μαζί και την αφήνουμε στην άκρη να ξεκουραστεί για 1 ώρα.Στην συνέχεια κόβω την ζύμη σε 14 μπαλάκια για να χρησιμοποιήσω 8 κάτω και 6 επάνω στην πίτα.Τα ο ένα ένα σε αλευρωμένη επιφάνεια και τα περνάω με βούτυρο λιωμένο και τα τοποθετω το ένα πάνω στο άλλο( χώρια τα 8 απο τα 6). Αφήνω να παγώσει λίγο το βούτυρο και το ανοίγω σε ένα φύλλο (για κάτω πρώτα )και αφήνω να εξέχει λίγο απο το ταψί για να το γυρίσω μέσα. Απλώνω την γέμιση, για την οποία έχω ψιλοκόψει το λάχανο και το έχω τσιγαρίσει πολύ καλά μαζί με το κόκκινο πιπέρι σε ελαιόλαδο-την έχω αφήσει και να κρυώσει-και επάνω καλύπτω με το δεύτερο φύλλο που έχω ανοίξει.Γυρίζω το φύλλου που εξέχει κυκλικά προς τα μέσα και λαδώνω την πίτα μου.Ψήνω στους 200 βαθμούς για 30 λεπτά και έπειτα στους 150 για ακόμη ένα μισάωρο.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου