Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΡΜΠΟΝΑΡΑ

Καρμπονάρα η λατρεμένη..

ΥΛΙΚΑ
500 γρ μακαρόνια βρασμένα

Για την σάλτσα
μισό κρεμμύδι
1 κουτάκι μανιτάρια(ή 4-5 φρέσκα)
μπέικον κομμένο σε μικρά κομμάτια (εγω προτιμώ γαλοπούλα)
1 σφηνάκι λευκό κρασί
1 συσκευασία κρέμα γάλακτος (μεγαλύτερο των 250 ml)
τριμμένο τυρί( κίτρινο ή παρμεζάνα)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε κατσαρολάκι ρίχνω λίγο ελαιόλαδο και τσιγαρίζω το κρεμμύδι και τα μανιτάρια μέχρι να μαραθούν.Ρίχνω και το μπέικον και αφήνω να σοταριστεί.Σβήνω με το κρασί, να πάρει μια βράση για να εξατμιστεί το αλκοόλ. Προσθέτω την κρέμα γάλακτος και περιμένω να αρχίσει η σάλτσα μου να πήξει και στο τέλος ρίχνω το τυράκι μου μέχρι να λιώσει και να έχω μια πλούσια σε υφή σάλτσα..Σερβίρω επάνω στα μακαρόνια μου και πασπαλίζω με λίγο φρέσκο μαιντανο..
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου