Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

ΜΠΑΝΟΦΙ

Το ζαχαρούχο βράστε το περισσότερο για να γίνει πιο σκούρα καραμέλα..

ΥΛΙΚΑ
2 κονσέρβες γάλα ζαχαρούχο(397 γρ. η μία)
1+ μισό πακέτο μπισκότα πτί μπέρ
100 γρ βούτυρο
100 γρ κουβερτούρα τριμμένη
300 γρ κρέμα γάλακτος
5 μπανάνες

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μια κατσαρόλα γεμάτη με νερό τοποθετώ τις κλειστές κονσέρβες του ζαχαρούχου και τις βράζω για 3 ώρες σε δυματή φωτιά.Αφού βράσουν δεν τις ανοίγω αμέσως,τις αφήνω 1 ώρα να κρυώσουν(μπορώ να τις βράσω και μέρες πρίν και να της έχω στο ντουλάπι μου,δεν παθαίνουν τίποτα,αρκεί πριν τις χρησιμοποιήσω να τις βουτήξω σε ζεστό νερό για 2 με 3 λεπτά να μαλακώσουν).Στο μπλέντερ τρίβω τα μπισκότα και τα ανακατεύω με το βούτυρο που έχω λιώσει απο πρίν, μέχρι να πάρουν υγρασία όλα τα μπισκότα.Απλώνω το μείγμα μου σε ένα πυρέξ και το πιέζω να γίνει μια μπισκοτένια βάση.Το βάζω στο ψυγείο για 1 ώρα. Στην συνέχεια χτυπάω την κρέμα γάλακτος σε σαντιγί.Βγάζω την βάση μου απο το ψυγείο,απλώνω επάνω το ζαχαρούχο που έχει γίνει καραμέλα ,απλώνω τις μπανάνες κομμένες σε ροδέλες(να μην αφήσω κενό).Πασπαλίζω με τριμμένη κουβερτούρα και έπειτα κάνω με ένα κορνέ ροζέτες σαντιγίς επάνω στο γλυκό μου.Τέλος ρίχνω και την υπόλοιπη κουβερτούρα επάνω και το βάζω στο ψυγείο για 4 ώρες..ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου