Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

ΣΑΡΜΑΔΕΣ ΜΕ ΜΑΥΡΑ ΛΑΧΑΝΑ

Τα ποντιακά μαύρα λάχανα...!

ΥΛΙΚΑ
50 φύλλα απο μαύρα λάχανα(μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ασπρο λάχανο)
500 γρ ρύζι καρολίνα
1 μέτριο κρεμμύδι
άνηθο
αλάτι, πιπέρι
δυόσμο(προαιρετικά)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ζεματίζω τα φύλλα μου σε αλατισμένο νερό για ελάχιστα δευτερόλεπτα.Σε ένα τηγάνι τσιγαρίζω στο ελαιόλαδο το κρεμμύδι μαζί με το ρύζι και λίγο χλιαρό νερό(για να μην κολλήσει το ρύζι).Το σβήνω πριν αρχίσει να βράζει.Ανοίγω τα φύλλα μου και στην κάτω μεριά του φύλλου μου περίπου στην μέση, βάζω απο μια κουταλιά της σούπας γέμιση και τυλίγω σε ρολό με τα δαχτυλά μου τα βαζουν τις άκρες του φύλλου προς τα μέσα.Στρώνω τον πάτο μιας κατσαρόλας με 2-3 λάχανα και επάνω βάζω τα σαρμαδάκια μου κυκλικά μέχρι να γεμίσει η μια στρώση.Την ίδια διαδικασία κάνω και στην επόμενη στρώση που θα βάλω απο επάνω.Ρίχνω νερό ίσα ίσα να τα σκεπάσει και βράζω σε μέτρια φωτιά για περίπου 30 λεπτά είτε μέχρι να βράσει το ρύζι.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου