Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

ΚΕΙΚ Black & White

ΣΟ-ΚΟΛΑΣΗ......!!!!

ΥΛΙΚΑ
3 έτοιμα παντεσπάνια με γεύση σοκολάτα
Για το σιρόπι
150 ml νερό
70 γρ ζάχαρη

 Για την λευκή σοκολάτα
400 γρ λευκή σοκολάτα
200 γρ κρέμα γάλακτος

Για την μπίτερ σοκολάτα
300 γρ σοκολάτα κουβερτούρα μπίτερ
120 γρ κρέμα γάλακτος

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Φτιάχνω το σιρόπι βράζοντας τα υλικα μου για 8 λεπτά.Για την λευκή σοκολάτα, σε ένα μπόλ κόβω σε κομματάκια την λευκή σοκολάτα και ρίχνω επάνω την κρέμα γάλακτος, την οποία προηγουμένως έχω κατεβάσει απο την φωτιά μόλις αρχίσει να βράζει .Ανακατεύω με μια σπάτουλα να λιώσει εντελώς η σοκολάτα και την αφήνω στην άκρη να κρυώσει και να πήξει.Για την μπίτερ σοκολάτα,λιώνω την κουβερτούρα ελαφρώς στον φούρνο μικροκυμάτων και ρίχνω επάνω την κρέμα γάλακτος, την οποία προηγουμένως έχω ψιλοβράσει. Ανακατεύω καλά και την αφήνω στην άκρη να πήξει.Παίρνω ένα τσέρκι 20 εκ (το παντεσπάνι αγορασμένο χωράει σε 24 εκ τσέρκι, οπότε έιτε το αφήνουμε ολόκληρο , είτε το κόβουμε στα 20 εκ) και τοποθετώ το πρώτο παντεσπάνι.Το ραντίζω με το σιρόπι και απλώνω την μισή λευκή σοκολάτα(ΠΡΟΣΟΧΗ,να έχει πήξει πολύ καλά).Βάζω το δεύτερο παντεσπάνι, σιροπιάζω και απλώνω την υπόλοιπη λευκή κρέμα.Καλύπτω με το τρίτο παντεσπάνι ,το σιροπιάζω και απλώνω το 1/3 απο την μπίτερ σοκολάτα.Βάζω το γλυκό μου στο ψυγείο να παγώσει.Μετά απο κάποια ώρα, ξεφορμάρω το κείκ μου και καλύπτω τα πλαινά με την σοκολάτα που κράτησα.Κόβω σε κομμάτια και σερβίρω.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου