Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΙΜΑ

Η κλασική μακαρονάδα με κιμά..

ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο μακαρόνια ν. 6
Για τον κιμά
500 γρ κιμά (εγώ βάζω μοσχαρίσιο)
1 κρεμμύδι
2 σκελίδες σκόρδο
1 πράσινη πιπερία
1 ώριμη ντομάτα
1 φύλλο δάφνης
αλάτι, πιπέρι,λάδι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Για τον κιμά,βάζω σε ένα κατσαρολάκι ελαιόλαδο και σοτάρω τον κιμά μου μέχρι να ασπρίσει .Προσθέτω το κρεμμύδι και το σκόρδο ψιλοκομμένα και αφού τα τσιγαρίσω μαζί με τον κιμά μου, προσθέτω την ντομάτα περασμένη απο τον τρίφτη,την πιπεριά κομμένη σε κομματάκια, την δάφνη,το αλάτι και το πιπέρι και ελάχιστο νερό και αφήνω τον κιμά μου να σιγοβράζει.Για τα μακαρόνια γεμίζω  μια κατσαρόλα με νερό,αλάτι και λιγο ελαιόλαδο και τα βράζω ανάλογα με την προτίμηση του καθενός.Αφού τα σουρώσω βάζω στην κατσαρόλα μου μια κουτ,σούπας(κοφτή) βούτυρο και αφού κάψει προσθέτω και ανακατεύω καλά τα μακαρόνια μου.Σερβίρω τα μακαρόνια μου και επάνω τον κιμά.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου