Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΠΟΥΡΑΚΙΑ


ΥΛΙΚΑ
1 κουτί γάλα ζαχαρούχο
3 φλιτζ. τσ. καρύδια
2 βανίλιες
30 μπισκότα τύπου Μιράντα
3 κουτ. γλ. κακάο
1 + 1/2 φλιτζ.τσαγ. ζάχαρη άχνη
1 σφηνάκι κονιάκ
Για την επικάλυψη
500 γρ κουβερτούρα μπίτερ
100 γρ κουβερτούρα λευκή

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Θρυμματίζουμε στο μπλέντερ τα μπισκότα και κατόπιν τα καρύδια.Τα ρίχνω σε ένα μπόλ και προσθέτω το ζαχαρούχο, το κακάο, τις βανίλιες,το κονιάκ και την ζάχαρη άχνη.Ανακατεύω πολύ καλά τα υλικά μου και στον πάγκο εργασίας μου απλώνω διάφανη μεμβράνη.Σχηματίζω με το μείγμα μου, κουταλιά-κουταλιά μια λεπτή γραμμή και με την βοήθεια της μεμβράνης τυλίγω σε ρολάκια σφιχτά. Κλείνω καλά τις άκρες και συνεχίζω την ίδια διαδικασία μέχρι να τελειώσει το μείγμα μου(φτιάξτε τα λεπτά σαν πουράκια, γιατί εχω τα έκανα μεγάλα).Βάλτε τα στο ψυγείο 1 ώρα να σφίξουν και κατόπιν λιώστε τις κουβερτούρες σε μπέν μαρί. Έπειτα ξετυλίγω τα ρολάκια μου και τα κόβω σε πουράκια, τα βουτάω στην μαύρη σοκολάτα με την βοήθεια ενος πηρουνιού και τα τοποθετώ επάνω σε λαδόκολλα για να κρυώσουν.Στην συνέχεια με την λευκή σοκολάτα κάνω γραμμές επάνω στα πουράκια μου με τα δόντια ενός πηρουνιού..Φυλάξτε τα στο ψυγείο... ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου