Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

ΑΡΑΧΝΗ


ΥΛΙΚΑ
6 αυγά
1 φλιτζ. τσαγ. γάλα
1 φλιτζ. τσαγ τρούφα
1 φλιτζ. τσαγ σπορέλαιο
1 1/2 φλιτζ. τσαγ ζάχαρη
4 φλιτζ. τσαγ. αλεύρι
1 μπέικιν πάουντερ
 Για το σιρόπι
2 1/2 φλιτζ. τσαγ. ζάχαρη
3 φλιτζ. τσαγ. νερό

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χωρίζω τους κρόκους απο τα ασπράδια και τα χτυπάω σε σφιχτή μαρέγκα.Σε άλλο μπόλ χτυπάω την ζάχαρη με τους κρόκους πολύ καλά,προσθέτω το γάλα, το σπορέλαιο, την τρούφα και στην συνέχεια και το αλεύρι με το μπεικιν κοσκινισμένα.Συνεχίζω το χτύπημα και προσθέτω και την μαρέγκα μέχρι να ενσωματωθεί στο υπόλοιπο μείγμα.Βουτυρο-αλευρώνω πολύ καλά το ταψί μου και ψήνω την αράχνη μου στους 180 βαθμούς σε φούρνο προθερμασμένο για 30 λεπτά.Κατόπιν βράζω τα υλικά για το σιρόπι μου περίπου 10 λεπτά.Όταν σιροπιάσω το γλυκό μου ένα απο τα δύο είτε το σιρόπι είτε το γλυκό μου πρέπει να είναι κρύα.Πασπαλίζω με χρωματιστή τρούφα, μαύρη ή ζαχαρη άχνη.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου