Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

ΦΡΙΚΑΣΕ ΜΕ ΑΡΝΑΚΙ

Το φρικασέ την μαμάς...!!

ΥΛΙΚΑ
1 κιλό αρνί
1 κιλό σπανάκι
300 γρ μαρούλι
1 ματσάκι φρέσκα κρεμμυδάκια
άνηθο
αλάτι, πιπέρι
λάδι
1 κουτ. σουπας βούτυρο
Για το αυγολέμονο
2 αυγά
χυμό απο 1 λεμόνι
ζωμό απο το φαγητό

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Στην μεγάλη κατσαρόλα καίω το λάδι και το βούτυρο και σοτάρω τα κομμάτια του κρέατος μου πολύ καλά και απο τις 2 πλευρές.Στην συνέχεια προσθέτω και τα κρεμμυδάκια μου να τσιγαριστούν μαζί με το κρέας. .Ρίχνω νερό, τόσο όσο να καλύψει το κρέας και να πάρει μια βράση.Σε καυτό νερό ρίχνω το σπανάκι και τα μαρούλια μου να ζεματιστούν.Κατόπιν τα στραγγίζω και τα ρίχνω στην κατσαρόλα με το κρέας.Ψιλοκόβω τον άνηθο, αλατοπιπερώνω και αφήνω το φαγητό μου να σιγοβράζει για περίπου 1 και μισή ώρα.Για το αυγολέμονο, χτυπάω το αβγό με λίγο νεράκι ,στύβω μέσα το λεμόνι και ρίχνω σιγά σιγά με μια κουτάλα, ζωμό απο το φαγητό μου, ανακατεύοντας συνεχώς(το φαγητό μου το έχω αποσύρει απο την φωτιά).Ρίχνω στην κατσαρόλα το αυγολέμονο και κουνάω την κατσαρόλα, χωρίς να βάλω κουτάλι,για να πάει παντού το αυγολέμονο .ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου