Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ

Αυτό θα πει μελομακάρονο....!!!

ΥΛΙΚΑ
700 ml σπορέλαιο
1170 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
200 γρ ζάχαρη
30 ml κονιάκ
250 ml χυμό πορτοκαλιού
125 γρ καρύδια ψιλοκομμένα
20 γρ ξύσμα πορτοκαλιού
10 γρ κανέλα
7,5 γρ μπέικιν πάουντερ
7,5 γρ μαγειρική σόδα

Για το σιρόπι
700 γρ μέλι
200 γρ ζάχαρη
360 ml νερό

Για το πασπάλισμα
καρύδι ψιλοκομμένο
κανέλα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Για την ζύμη,σε ένα μεγάλο μπόλ βάζω το ελαιόλαδο,το κονιάκ, το χυμό πορτοκαλιού(στο οποίο έχω διαλύσει την μαγειρική σόδα) και προσθέτω την κανέλα,το ξύσμα πορτοκαλιού,τα καρύδια ψιλοκομμένα ακαι την ζάχαρη . Ανακατεύω πολύ καλά με το χέρι μέχρι να ενωθούν τα υλικά.Σε άλλο μπόλ, ανακατεύω το αλεύρι με το μπέικιν πάουντερ και το προσθέτω σιγά σιγά στα υγρά υλικά μου και ζυμώνω μέχρι να αποκτήσω μια λαδερή και μαλακή ζύμη. Προθερμαίνω το φούρνο στους 180 βαθμούς.Πλάθω την ζύμη μου σε μακρόστενα μπαστουνάκια και τα τοποθετώ σε ταψί με λαδόκολλα. Ψήνω για 40 λεπτά είτε μέχρι να πάρουν χρυσαφί χρώμα.Για το σιρόπι βράζω τα υλικά μου σε κατσαρολάκι για 10 λεπτά και το αφήνω να κρυώσει εντελώς. Αφού βγάλω τα μελομακάρονα μου απο τον φούρνο,τα βυθίζω ζεστά στο κρύο σιρόπι για 1 λεπτό απο κάθε πλευρά.Τα τοποθετώ σε πιατέλα και τα πασπαλίζω με καρύδια και κανέλα. Μπορώ να τα περιχύσω με έξτρα μέλι....
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ... και του χρόνου...!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου