Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

ΠΟΥΤΙΓΚΑ

Απο τις γεύσεις που σε φέρνουν πιο κοντά στα Χριστούγεννα..!!

ΥΛΙΚΑ
9 αυγά
9 κουτ. σουπ. ζάχαρη
9 κουτ. σούπ. καρύδια(ψιλοκομμένα)
9 κουτ. σούπ. φρυγανιά τριμμένη
9 κουτ. σουπ. σιμιγδάλι ψιλό
4 κουταλάκια μπέικιν πάουντερ
1 κουταλάκι κανέλα
μισό κουταλάκι γαρύφαλο
ξύσμα απο ένα πορτοκάλι
2 βανίλιες

Για το σιρόπι
3 φλιτζ. τσαγιού νερό
2 φλιτζ. τσαγιού ζάχαρη
1 ξύλο κανέλας
1 φέτα λεμόνι
1 βανίλια
φλούδα παο μισό πορτοκάλι

Για την κρέμα
1 φλιτζ. τσαγιού κόρν φλάουρ
1 φλιτζ. τσαγιού ζάχαρη
2 κρόκοι αυγών
2 βανίλιες
3 ποτήρια γάλα
2 φλιτζ. τσαγιού κρέμα γάλακτος
1 κουτ. σούπας βούτυρο βιτάμ
λίγο αλάτι
καρύδια και κανέλα για πασπάλισμα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χτυπάω τα ασπράδια σε σφιχτή μαρέγκα με λίγο αλάτι.Χτυπάω τους κρόκους με την ζάχαρη μέχρι να ασπρίσουν.Σε ένα μπόλ ρίχνω την φρυγανιά, το μπέικιν πάουντερ, την βανίλια, το σιμιγδάλι,τα καρύδια,το γαρίφαλο,την κανέλα και το ξύσμα πορτοκαλιού και αναμειγνύω Προσθέτω στους κρόκους την μαρέγκα και εναλλάξ τα στέρεα υλικά του μπόλ.Ανακατεύω ελαφρά έως ότου αποκτήσω μια παχύρρευστη ζύμη. Βουτυρώνω την φόρμα του κέικ(είτε ταψί), αδειάζω το μείγμα μου και ψήνω στους 175 βαθμούς για 50 λεπτά. Για το σιρόπι βράζω τα υλικά μου όλα μαζί για 10 και όταν το γλυκό μου κρυώσει, ρίχνω ζεστό το σιρόπι μου.Για την κρέμα, ρίχνω σε ένα κατσαρολάκι το γάλα και το κόρν φλάουρ και το λιώνω σε χαμηλή φωτιά.Προσθέτω την ζάχαρη,τους κρόκους και την βανίλια.Αφού ανακατεύω συνεχώς και πήξει η κρέμα μου,την αποσύρω απο την φωτιά και την αφήνω να κρυώσει.Χτυπάω την κρέμα γάλακτος σε σαντιγί και την ενσωματώνω στην κρέμα μου.Αφού ξεφορμάρω το γλυκό μου, το περιχύνω με την κρέμα και πασπαλίζω με τριμμένα καρύδια και κανέλα... ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου