Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

ΤΟΥΡΤΑ ΡΟΔΑΚΙΝΟ

 
Τούρτα Ροδάκινο



ΥΛΙΚΑ
Για το παντεσπανι
6 αυγά
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
3 φλιτζ. του καφέ ζάχαρη
2 φλιτζ. του καφέ αλεύρι
μισο φλιτζάνι του καφέ νερό

Για την κρέμα
 1 κουτί μόρφατ
1 κουτί (απο το μόρφατ) ζάχαρη
1 κομπόστα ροδάκινο
1 φακελάκι ζελέ ροδάκινο( ή βερίκοκο)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
 Χωρίζω τους κρόκους απο τα ασπράδια και τα χτυπάω σε μαρέγκα. Αφού σφίξει προσθέτω την μισή απο την ζάχαρη μου και χτυπάω με το μίξερ 2 λεπτά ακόμη. Την υπόλοιπη ζάχαρη την χτυπάω με τους κρόκους και προσθέτω  σε αυτά την μαρέγκα,συνεχίζω το χτύπημα αλλα στην χαμηλότερη ταχύτητα του μίξερ για να μην πέσει η μαρέγκα. Κατόπιν προσθέτω το νερό και το αλεύρι με το μπέικιν αφού τα έχω πρώτα κοσκινίσει. Επιλέγω ταψάκι η τσέρκι 26 εκ. και ψήνω το παντεσπάνι μου στους 180 για 30 ώρα.
Βγάζω την μόρφατ απο το ψυγείο(την εχω αφήσει να παγώσει για 1 ώρα)και την χτυπάω μέ το μίξερ μέχρι να αφρατέψει. Προσθέτω την ζάχαρη( την οποία έχω μετρήσει με το κουτάκι της μόρφατ) και φτιάχνω σαντιγί. Προσθέτω και κομματάκια απο τα ροδάκινα μου(περίπου την μισή κομπόστα).Τ υπόλοιπα ροδάκινα να κόβω σε φέτες για να στολίσω την τούρτα μου.
ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αφού κρυώσει το παντεσπάνι το κόβω σε δύο κομμάτια. Τοποθετώ το ένα για βάση και το ραντίζω με λίγο σιρόπι απο την κομπόστα. Στρώνω επάνω την μισή κρέμα μου και καλύπτω με το δεύτερο παντεσπάνι, το οποίο επισης ραντίζω ελάχιστα(είναι τόσο αφράτο που αν ρίξω πολύ σιρόπι θα μαλακώσει υπερβολικά).Απλώνω και την υπόλοιπη κρέμα και επάνω τα κομμάτια του ροδάκινου που έχω κρατήσει. Βαζω την τούρτα στο ψυγείο και παράλληλα ετοιμάζω το ζελέ με τον γνωστό τρόπο( 1 ποτήρι ζεστο νερό και 1 ποτήρι κρύο νερό).Βάζω το ζελέ στην κατάψυξη και το παρακολουθώ έτσι ώστε να το βγάλω μόλις αρχίζει να πήζει(προσοχή να μην πήξει πολύ γιατί δεν θα μπορώ να το απλώσω στην τούρτα). 
Καλύπτω την επιφάνεια την τούρτας με το ζελέ και την βάζω στο ψυγείο μέχρι να σταθεροποιηθεί. 
ΧΡΟΝΟΣ-1 ΩΡΑ
Κομμάτια- περίπου 15
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου