Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

ΡΟΛΟ ΜΕ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΚΕΡΑΣΙ

Καλημέρα-Καλημέρα με γλυκό ρολό γεμιστό με μαρμελάδα και εεπικαλυψη σοκολάτας


   ΥΛΙΚΑ
8 αυγά
4 φλυτζ. του καφέ ζάχαρη 
5 φλυτζ. του καφέ αλεύρι
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
μαρμελάδα κεράσι( είτε άλλη της αρεσκείας σας)
μια κουβερτούρα μάυρη και μια λευκή(για επικάλυψη)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χτυπάω στο μίξερ τα αυγά με την ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν. Στην συνέχεια προσθέτω το αλεύρι κοσκινισμένο και το μπέικιν και συνεχίζω το χτύπημα να ομογενοποιηθουν.Στρώνω στο ταψί μου λαδόκολλα και ρίχνω το μείγμα μου. Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 160 για 20 λεπτα.
Αφού το βγάλω απο το φούρνο το αφήνω να κρυώσει και έπειτα στρώνω όλη την επιφάνεια του με την μαρμελάδα και τυλιγω προσεκτικά αφου το ξεκολλήσω απο την άκρη της λαδόκολλας.
Για την επικάλυψη, λιώνω τις σοκολάτες μου σε μπέν μαρί και τις ρίχνω επάνω στο ρολό μου..ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Συνταγή της μαμάς μου...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου