Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ ΓΕΜΙΣΤΑ ΑΥΓΟΛΕΜΟΝΟ

Μπορείτε να τα σερβίρετε και χωρίς αυγολέμονο..

ΥΛΙΚΑ
10 μέτρια  κολοκυθάκια (αν είναι πολύ μεγάλα,χρειαζομαι 5 κομμένα στην μέση)
500 γρ κιμά
1 κρεμμύδι
μισή κούπα τσ.ρύζι (καρολίνα ή γλασέ)
μαιντανό,άνηθο
αλάτι,πιπέρι, ελαιόλαδο

Για το αυγολέμονο
2 αυγά
2 λεμόνια
3 κουτ.σουπας κορν φλάουρ
3 νεροπότηρα ζουμί(απο αυτό που έβρασα τα κολοκυθάκια)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πλένω και καθαρίζω εσωτερικά τα κολοκυθάκια μου, προσπαθώντας να μην τρυπήσω τα τοιχώματα(είτε με το ειδικό εργαλείο είτε με ένα κουταλάκι).Σε ενα μπόλ αναμειγνύω όλα τα υλικά  μαζί(χωρίς να τα τσιγαρίσω),το κρεμμύδι μου τριμμένο,τον κιμά,τον μαιντανο,τον άνηθο,το ρύζι και αλάτι,πιπέρι, λάδι.Γεμίζω προσεκτικά τα κολοκυθάκια μου,χωρίς να το πιέζω και πολύ γιατί το ρύζι θα φουσκώσει.Τα στρώνω σε κατσαρόλα,γεμίζω ζεστό νερό έως να τα καλύψει και βράζω για 3 τέταρτα(να μαλακώσουν τα κολοκύθια μου).Για το αυγολέμονο χτυπάω το αυγά με πιρούνι και προσθέτω τον χυμό απο τα λεμόνια.Προσθέτω το κόρν φλάουρ και ανακατεύω μέχρι να διαλυθεί.Το ζωμό μου τον έχω σε κατσαρολάκι σε σιγανή φωτιά και ρίχνω λίγο στα αυγά,αφού ανακατεύω συνέχεια για να μην ψηθούν τα αυγά.Έπειτα ρίχνω το μείγμα μέσα στον υπόλοιπο ζωμό και ανακατεύω μέχρι να αρχίσει να δένει.Τοποθετώ τα κολοκύθια σε μια μεγάλη πιατέλα και περιχύνω με το αυγολέμονο.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου