Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

ΓΑΡΙΔΕΣ ΣΑΓΑΝΑΚΙ

Ενα πιάτο που θυμίζει διακοπές...

ΥΛΙΚΑ
500 γρ γαρίδες(μεσαίου μεγέθους)
1 μέτριο κρεμμύδι
1 σκελίδα σκόρδο
600 γρ σάλτσα ντομάτας
1 κουταλιά πελτέ
1 κουτ.γλ.μουστάρδα
μισό σφηνάκι ούζο
1 κόκκινη πιπεριά
τυρί φέτα(προαιρετικά)
αλάτι,πιπέρι,κόκκινο πιπέρι
μαιντανό,ελαιόλαδο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Αφήνω τις γαρίδες εκτός κατάψυξης να ξεπαγώσουν(εγώ προτιμώ τις μέτριες καθαρισμένες με την ουρίτσα τους μόνο).Σε ένα κατσαρολάκι ρίχνω το ελαιόλαδο και τσιγαρίζω το ψιλοκομμένο κρεμμύδι και το σκόρδο.Αφού μαραθούν προσθέτω την σάλτσα ντομάτας,τον πελτέ, τα μπαχαρικά μου, την μουστάρδα,το ούζο,την πιπεριά και τον μαιντανο και αφήνω να πάρει η σάλτσα μια καλή βράση(σε περίπτωση που μου φανεί η σάλτσα μου πηχτή,προσθέτω βραστό νερό).Στην συνέχεια προσθέτω τις γαρίδες μου και βράζω το φαγητό μου για περίπου 30με 40 λεπτά σε μέτρια φωτιά(να δέσει η σάλτσα).Καταλαβαίνω επίσης ότι οι γαρίδες έιναι έτοιμες όταν μαζευτούν γύρω απο τον εαυτό τους(σαν κυκλάκι).Στο τέλος μπορώ να προσθέσω και τριμμένη φέτα,λίγο πριν σερβίρω για να μην λιώσει εντελώς.Σερβίρω με ρύζι είτε σκέτες σαν ορεκτικό.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου