Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

ΚΕΙΚ ΜΕ ΑΝΘΡΑΚΙΚΟ

Το πόσο αφράτο είναι θα το διαπιστώσετε μόνοι σας...

ΥΛΙΚΑ
4 αυγά
280 γρ ζάχαρη
2 βανίλιες
420 γρ αλεύρι(φαρίν απ)
500 ml πορτοκαλάδα με ανθρακικό(fanta)
100 ml ελαιόλαδο
ινδοκάρυδο για πασπάλισμα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Όλα μου τα υλικά να είναι σε θερμοκρασία περιβάλλοντος.Χτυπάω τα αυγά με την ζάχαρη και τις βανίλιες σε δυνατή ταχύτητα μέχρι το μείγμα μου να ασπρίσει.Αφού κοσκινίσω το αλεύρι το προσθέτω στο μείγμα μου και το ενσωματώνω με μια μαρίζ(σπάτουλα σιλικόνης).Έπειτα προσθέτω σιγά σιγά την πορτοκαλάδα και το ελαιόλαδο και αφου το μείγμα μου αποκτήσει ενιαία υφή το βάζω σε φόρμα του κέικ την οποία έχω προηγουμένως αλείψει με ελαιόλαδο και αλεύρι.Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 για 50 λεπτά. Αφού κρυώσει το πασπαλίζω με ινδοκάρυδο. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου