Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

ΠΙΤΣΑ ΣΠΙΤΙΚΗ

Η παιδική εκδοχή χωρίς μανιτάρια και πιπεριά..

ΥΛΙΚΑ
Για ενα ταψί κουζινας
Για την ζύμη
1 κούπα νερό χλιαρό
1 φακελάκι ξηρή μαγιά
λίγο αλάτι
1 κουτ.σουπ.λάδι
1 κουτ.γλ.ξύδι
αλέυρι όσο πάρει
Για την σάλτσα
50 γρ σάλτσα ντομάτας
λίγο σκόρδο
αλάτι,πιπέρι,ζαχαρη
βασιλικό
Για γέμιση
μορταδέλα
τυρί τριμμένο
πιπεριές
μανιτάρια

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Για την ζύμη διαλύω στο χλιαρό νερό την μαγιά και προσθέτω όλα τα υλικά μου και αλεύρι όσο πάρει μέχρι η ζύμη μου να σταματήσει να κολλάει στα χέρια.Την αφήνω να ξεκουραστεί 30 λεπτά και παράλληλα σε ένα μικρό κατσαρολάκι βράζω τα υλικά για την σάλτσα μου μέχρι να αρχίσουν να δένουν.Σε λαδωμένο ταψί στρώνω την ζύμη μου, επάνω την σάλτσα και επάνω στρώνω την μορταδέλα,τα τριμμένα τυριά(εγω προτιμώ τα ανάμεικτα),τα μανιτάρια(φρέσκα είναι πεντανόστιμα)και την πιπεριά. Ψήνω στους 200 μέχρι να ροδίσει... ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου