Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΣΟΥΤΖΟΥΚΑΚΙΑ ΣΕ ΠΙΤΕΣ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ

Σουτζουκάκια σμυρνέικα....

ΥΛΙΚΑ
Για τα σουτζουκάκια
500 γρ κιμά
2 κρεμμύδια μέτρια
3 φέτες ψωμί μουλιασμένο σε κόκκινο κρασί
1 αυγό
αλάτι, πιπέρι
αρκετό κύμινο
Για την σάλτσα
3 ώριμες ντομάτες περασμένες απο τον τρίφτη
1 κουτ.σουπ.πελτέ
λίγο λάδι(εγω κρατάω απο αυτό που τηγάνησα τα σουτζουκάκια)
2 σκελίδες σκόρδο
αλάτι,πιπέρι, ζάχαρη,κύμινο
Για τις πίτες με γιαούρτι
 200 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
100 γρ γιαούρτι
15 γρ. μαγειρική σόδα
λίγο αλάτι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ζυμώνω πολύ καλά τα υλικά μου για τα σουτζουκάκια και τα αφήνω 30 λεπτα στο ψυγείο για να ανακατευτούν οι γεύσεις.Τα τηγανίζω σε δυνατή φωτιά(εγω δεν τα αλευρώνω αλλά όποιος θέλει μπορεί να το κάνει)και τα βγάζω σε απορροφητικό χαρτί. Σε ένα κατσαρολάκι βράζω τα υλικά για την σάλτσα μου μέχρι αυτή να αρχίσει να δένει.Στρώνω τα σουτζουκάκια σε πυρέξ, τα καλύπτω με την σάλτσα μου και τα βάζω στον φούρνο για 30 λεπτα στους 180 βαθμούς. Για τις πιτούλες ζυμώνω όλα τα υλικά μαζί και τις ανοίγω στρόγγυλες με το χέρι είτε με μικρό πλάστη και τις τηγανίζω σε αντικολλητικό τηγάνι χωρίς καθόλου λάδι.Σερβίρω τα σουτζουκάκια με την σάλτσα επάνω στην πίτα και βάζω μια κουταλιά γιαούρτι στραγγιστο.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου