Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

ΦΡΥΓΑΝΙΑ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Εύκολο γλυκό και καλοκαιρινό.. Δοκιμάστε το..


ΥΛΙΚΑ
Για την κρέμα
2 φακελάκια κρέμα άνθος αραβοσίτου βανίλια
γάλα (660 ml για το κάθε φακελάκι)
ζάχαρη(70 γρ για το κάθε φακελάκι)
Για την βάση
16 φρυγανιές σταρένιες
λίγο κανέλα
Για το σιρόπι
1 φλιτζ. ζάχαρη
1 μιση φλιτζ. νερό
1 ξύλο κανέλας
Για το γαρνίρισμα
300 γρ κρέμα γάλακτος( εγω βάζω την φυτική)
καρύδι τριμμένο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ετοιμάζω την κρέμα σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας και την αφήνω στην άκρη να κρυώσει καλά τυλιγμένη με μεμβράνη.Για το σιρόπι βράζω όλα τα υλικά μαζι για 5 λεπτα και το αφήνω να κρυώσει καλά αφου αφαιρέσουμε το ξυλάκι κανέλας. Σεενα τετράγωνο μεγάλο πυρέξ, στρώνω τις φρυγανιες και τις περιχύνω με το σιρόπι και περιμένω να το ρουφήξουν.Πασπαλίζω με κανέλα και επάνω απλώνω την κρέμα βανίλια και το βάζω στο ψυγείο για 30 λεπτά ή μέχρι η κρέμα μου να κάνει κρούστα. Χτυπάω την κρέμα γάλακτος σε σαντυγι,την απλώνω επάνω στο γλυκο μου και το βάζω πάλι στο ψυγείο μου για αρκετες ώρες.Όταν θελήσω να σερβίρω πασπαλίζω το γλυκό μου με τριμμένο καρύδι.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου