Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

ΓΙΓΑΝΤΙΟ ΚΟΚ

Ενα και μοναδικό...

ΥΛΙΚΑ
Για το παντεσπάνι
4 αυγά
1 φλιτζ. ζάχαρη
2 κουτ.σουπ. νερό
1 κουτ.σουπ. γάλα
1 φλιτζ.αλέυρι για όλες τις χρήσεις(κοσκινισμένο)
3 κουτ. γλ. μπέικιν πάουντερ
1 βανίλιες

Για την κρέμα 
1 λίτρο γάλα
1 αυγό
1 φλιτζ. ζάχαρη
4 κουτ.σουπ. βούτυρο
4 κουτ.σουπ. κόρν φλάουρ
3 κουτ. σουπ. αλέυρι

Για το γλάσο
250 γρ κουβερτούρα
250 γρ κρέμα γάλακτος

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Στο μίξερ χτυπάω τα αυγά με την ζάχαρη μέχρι να αφρατεψουν για 10 λεπτά περίπου.Όταν ασπρίσουν προσθέτω το γάλα και το νερό και χτυπάω λιγάκι ακόμη. Σταματάω το μίξερ και προσθέτω το αλέυρι κοσκινισμένο, το μπέικιν πάουντερ και τις βανίλιες και τα ενσωματώνω με μία μαρίζ. Σε τσέρκι 28 εκ.(είτε σε ταψι 28αρι στρωμένο μα λαδόκολλα)ρίχνω το μείγμα μου και ψήνω στους 180 για 30 ώρα(μπορεί και παραπάνω ανάλογα με την κουζίνα).Για την κρέμα ρίχνω σε κατσαρολάκι το γάλα κατευθείαν απο το ψυγείο,προσθέτω το αυγό, την ζάχαρη,το βούτυρο,το κόρν φλάουρ και το αλεύρι και έπειτα βάζω το κατσαρολάκι πάνω στην φωτιά και ανακατεύω συνεχως με έναν αυγοδάρτη μέχρι να πήξει καλά η κρέμα μου. Αφού είναι έτοιμη την μεταφέρω σε άλλο σκέυος και τυλίγω επάνω με μεμβράνη για να μην πιάσει κρούστα η κρέμα μου και την αφήνω να κρυώσει καλά.Αφού κρυώσει και το παντεσπάνι μου, απλώνω επάνω την κρύα κρέμα και το βάζω στο ψυγειο για μια ωρίτσα. Εν τω μεταξύ,ετοιμάζω το γλάσο, σπάω την κουβερτούρα σε κομματάκια και ρίχνω επάνω την κρέμα γάλακτος την οποία έχω βράσει για λίγο.Ανακατεύω καλά να λιώσει η σοκολάτα και την αφήνω να έρθει σε θερμοκρασία περιβάλλοντος.Τέλος την απλώνω επάνω στο γλυκό μου και το βάζω πάλι στο ψυγείο να σταθεροποιηθεί για ενα βράδυ. Την επομένη ξεφορμάρω και απολαμβάνω το γλυκό μου.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..
Και το κομμάτι του..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου