Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ

Μαμαδίστικο φαγητό.Η συνταγή περνάει απο γενιά σε γενιά..

ΥΛΙΚΑ
500 γρ μακαρόνια για παστίτσιο ν.2
500 γρ κιμά (εγω βάζω μόνο μοσχαρίσιο)
300 γρ κεφαλοτύρι
μισό σφηνάκι λευκό κρασί
2 κουτ. σουπ. σάλτσα ντομάτας
Για την μπεσαμέλ
3 αυγά
1 κούπα αλεύρι
4 κούπες γάλα
3 κου.σουπ.βούτυρο
μοσχοκάρυδο
αλάτι πιπέρι



ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βράζω τα μακαρόνια μου σε αλατισμένο νερό.Σε κατσαρολάκι σωτάρω τον κιμά μόνο του να αλλάξει χρώμα και έπειτα προσθέτω λίγο ελαιόλαδο.Σβήνω με το κρασί,ρίχνω αλάτι, πιπέρι(εχω βάζω και ένα φύλλο δάφνης) και το αφήνω να σιγοβράσει.Κατόπιν φτιάχνω την κρέμα.Σε κατσαρολάκι καίω το βούτυρο και ρίχνω σε αυτό το αλεύρι το οποίο έχω διαλύσει μέσα στο γάλα.Το ανακατεύω να γίνει πηχτή κρέμα και αφού το αποσύρω απο την φωτιά προσθέτω τα αυγά ελαφρως χτυπημένα, το μοσχοκάρυδο, αλάτι,πιπέρι και τελος τα 150 γρ κεφαλοτύρι τριμμένο.Για να μοντάρω το φαγητό μου, σε ένα ταψι, πασπαλίζω τον πάτο του με τριμμένη φρυγανιά, βάζω επάνω τα μακαρόνια και τα ανακατεύω με το υπόλοιπο κεφαλοτύρι(τα 150 γρ) και ελάχιστο γάλα.Επάνω στρώνω τον κιμά και τέλος την  κρέμα μου. Πασπαλίζω την κορυφή με τριμμένη φρυγανιά και λίγο ελαιόλαδο.Ψήνω στους 200 βαθμούς μέχρι να ροδίσει καλά η επιφάνεια του. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου