Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

ΚΟΤΟΠΙΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙ

Λίγο μπελαλίδικο το τύλιγμα αλλα αξίζει τον κόπο...

ΥΛΙΚΑ
2 φύλλα σφολιάτας
1 στήθος κοτόπουλου
1 μικρή συσκευασία καλαμπόκι
1 μιση φλιτζ. τσαγιού τυρί κρέμα
5-6 μανιτάρια (άσπρα,φρέσκα)ψιλοκομμένα
1 κρεμμυδάκι φρέσκο
άνηθο
αλάτι πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Κόβω το κοτόπουλο σε κομματάκια και το σωτάρω σε ελαιόλαδο μέχρι να ροδίσει.Στην συνέχεια προσθέτω το καλαμπόκι και τα μανιτάρια μέχρι να μαραθούν.Απομακρύνουμε το σκεύος απο την φωτιά και αφήνω το μείγμα μου να κρυώσει.Σε μπόλ ανακατεύω το τυρί κρέμα με το ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι,τον άνηθο, το αλάτι και το πιπέρι.Τα ανακατεύω στο μείγμα του τηγανιού μου, μέχρι να ομογενοποιηθούν. Στο τραπέζι μου απλώνω μια λαδόκολλα και παίρνω την σφολιάτα μου(μπορω να χρησιμοποιήσω και σφολιάτα ψυγείου)και την κόβω σε οκτώ ίσες λωρίδες.Παίρνω την κάθε λωρίδα και την απλώνω ακτινωτά στην λαδόκολλα και περιμετρικά κοντά στο κέντρο όπου ενώνονται οι ακτίνες.Ξεκινάω να τυλίγω  ένα ένα τα φύλλα γύρω απο την γέμιση μου χωρίς να αφήνω κενά σημεία για να μην βγεί η γέμιση κατά το ψήσιμο. Αλέιφω την πίτα μου με λίγο ελαιόλαδο και την ψήνω σε λαδόκολλα στους 180 για 1 ώρα ή μέχρι να ροδίσει καλά....  ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου