Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΠΑΣΤΑ

Ιδανικό και για παιδικό πάρτι...

ΥΛΙΚΑ
40 τμχ μπισκότα τύπου πτί μπέρ(1 πακέτο και κάτι)

Για την κρέμα
1 φυτική κρέμα (500 γρ)
1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
250 γρ κουβερτούρα

Για την διακόσμηση
σταγόνες λευκής και μαύρης σοκολάτας

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Για την κρέμα, χτυπάω στο μίξερ την φυτική κρέμα, παγωμένη απο το ψυγείο, μέχρι να γίνει σαντιγί. Στην συνέχεια προσθέτω σιγά σιγά το ζαχαρούχο γάλα και συνεχίζω το χτύπημα μέχρι να αποκτήσω μια κρέμα με λεία υφή.Παράλληλα λιώνω την κουβερτούρα μου με την γνωστή διαδικασία του μπεν μαρί. Την ενσωματώνω στο μείγμα της σαντιγίς μου με μια μαρίζ. Παίρνω ένα ορθογώνιο ταψί και στρώνω τα μισά μπισκότα(το δικό μου πήρε 20 κάτω),ρίχνω την μισή κρέμα επάνω και αφου την στρώσω, καλύπτω με τα υπόλοιπα μπισκότα και τελειώνω με την κρέμα μου.Βάζω το γλυκό μου στοψυγείο για 30 λεπτα και έπειτα πασπαλίζω με τις σταγόνες σοκολάτας. Στην συνέχεια βάζω το γλυκό μου στην κατάψυξη για 1 ώρα έτσι ώστε να μπορώ να το κόψω πιο εύκολα σε κομμάτια.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου