Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΤΑΦΙΔΟΨΩΜΑ

Αφράτα σταφιδόψωμα με ελάχιστη ζάχαρη..

ΥΛΙΚΑ
1/2 κιλό αλέυρι(εγω προτιμώ το μάννα)
1 φακελάκι μαγιά ξηρή
1 φλιτζ.σταφίδες
χυμο απο μισό πορτοκάλι+το ξύσμα του
λίγο αλάτι
3 κουτ.σουπας ζάχαρη
1 κουτ.γλυκ. κανέλα
2 κουτ.σουπ.ελαιόλαδο
1 φλιτζ.νερό χλιαρό

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε ένα μπόλ βάζω τις σταφίδες και προσθέτω το χυμό πορτοκαλιού και τις αφήνω 10 λεπτά να φουσκώσουν.Μπορείτε να προσθέσετε όλα τα υπόλοιπα υλικά στον κάδο του μίξερ και να ζυμώσετε σε χαμηλή ταχύτητα με τον γάντζο.Εγώ όμως προτιμώ το ζύμωμα με το χέρι και έτσι σε ένα μπόλ αραιώνω την μαγιά στο χλιαρό νερό και προσθέτω με την σειρά, το αλάτι, την ζάχαρη, την κανέλα,το ξύσμα πορτοκαλιού και το ελαιόλαδο.Τέλος προσθέτω και το αλεύρι και ζυμώνω δυνατά μέχρι να έχω μια ελαστική ζύμη(το αλεύρι θα το πάρει όλο αλλά εγω χρειάστηκε να συμπληρώσω λίγο χλιαρό νερό ακόμη).Στο τέλος ρίχνω και τις σταφίδες(ελαφρώς στραγγισμένες εάν έχει μείνει χυμός)και ζυμώνω για να πάνε σε όλη την ζύμη μου.Σκεπάζω το μπόλ με μεμβράνη και αφήνω το ζυμάρι μου να διπλασιάσει τον όγκο του9περίπου στην ώρα).Σε ταψί στρώνω λαδοκολλα τοποθετώ τα 6 σταφιδόψωμα που έπλασα και τα αφήνω να ξεκουραστούν περίπου ένα τέταρτο.Ψήνω στους 180 για 35 με 40 λεπτά μέχρι να ροδοκοκκινίσουν. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου