Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΡΑΚΑΣ ΛΑΔΕΡΟΣ

Το αγαπημένο μου φαγητό...!!

ΥΛΙΚΑ
2 μέτρια κρεμμύδια
1 σκελίδα σκόρδο
250 γρ.χυμό ντομάτας
3 μικρές πατάτες
3 καρότα
άνηθο
1 συσκευασία αρακά κατεψυγμένο ( του ενός κιλού)
νερό, ελαιόλαδο
αλάτι, μαύρο πιπέρι, πάπρικα γλυκιά

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μια κατσαρόλα ρίχνω το ελαιόλαδο και τσιγαρίζω το κρεμμύδι ψιλοκομμένο και το σκόρδο.Αφού ροδίσουν προσθέτω τον χυμό ντομάτας(έτοιμο είτε περνάω λίγες ντομάτες απο το τρίφτη) και τα μπαχαρικά μου(αλάτι πιπέρι,πάπρικα) και περιμένω να αρχίσει να βράζει.Στην συνέχεια προσθέτω τον άνηθο ψιλοκομμένο, τις πατάτες και τα καρότα κομμένα σε κυβάκια και ροδέλες αντίστοιχα.Ρίχνω τον αρακά μου κατευθείαν απο το σακουλάκι του και προσθέτω χλιαρό νερό μέχρι να τον καλυψει.Αφήνω το φαγητό μου να βράσει μέχρι να μαλακώσουν καλά τα λαχανικά μου(δεν μπορώ να δώσω ακριβή χρόνο βρασμου, γιατί έχω παρατηρήσει πως κάθε διαφορετική συσκευασία απαιτεί και διαφορετικό χρόνο..)ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου