Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ ΜΕ ΚΡΕΜΑ ΚΑΙ ΙΝΔΟΚΑΡΥΔΟ

Γλυκά σαντουιτσάκια για όλες τις ώρες....

ΥΛΙΚΑ
2 πακέτα σαβουαγιάρ
Για την γέμιση
300 ml γάλα
1 φακελάκι σκόνη για σαντιγί garni
7 κουτ.σουπ.βούτυρο(σε θερμοκρασία δωματίου)

Για το βρέξιμο των μπισκότων
1 φλιτζ.τσαγιού γάλα
1 φλιτζ.τσαγιού χυμό πορτοκαλιού

Για την επικάλυψη
2 φλιτζ. τσαγιού ινδοκάρυδο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Για την γέμιση, χτυπάμε στο μίξερ την σκόνη για σαντιγί με το γάλα μέχρι να αφρατέψει και στην συνέχεια προσθέτω το μαλακό βούτυρο(το οποίο εχω αφρατέψει ελαφρώς με τον αυγοδάρτη) και χτυπάω λίγο ακόμη μέχρι να έχω μια ομοιογενή κρέμα.Στη συνέχεια ανακατεύω σε ένα μπόλ το γάλα με τον χυμό πορτοκαλιού και βουτάω για ελάχιστα δευτερόλεπτα τα σαβουαγιάρ μου(μην τα αφήσετε πολύ γιατί θα μουλιάσουν και δεν θα μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε).Παιρνω ένα μπισκότα απλώνω επάνω μια κουταλιά απο την κρέμα μου και το σκεπάζω με ένα δεύτερο μπισκότο, φτιάχνω δηλαδη σάντουιτς.Απλώνω ομοιόμορφα λίγα ακόμη κρέμα στα πλαινά του και κυλάω απαλά το σάντουιτς επάνω στο ινδοκάρυδο.Βάλω τα γλυκά μου στο ψυγείο περισσότερο απο ώρα για να σφίξει η  κρέμα.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...

1 σχόλιο:

  1. Αυτή η συνταγή δεν είναι δική σου, είναι κατοχυρωμένη, από το 2012 στο περιοδικό Στείλε τη συνταγή σου. Κλέβεις ιδέες και τις πλασάρεις για δικές σου; καλή είσαι κι εσύ. Ή βάζεις όνομα ή τη βγάζεις

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150499040181583&set=g.170806976331712&type=1&theater&ifg=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή