Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΜΕ ΣΠΙΤΙΚΟ ΠΟΥΡΕ

Νόστιμη συντροφιά για την κυριακη σας...!!

ΥΛΙΚΑ
Για τα μπιφτέκια
1 κιλο κιμά ανάμεικτο
1 κρεμμύδι
2 φέτες ψωμι μουλιασμένες στο γάλα
μισή κούπα φρυγανια τριμμένη
2 αυγά
2 σκελίδες σκόρδο
1 κουτ,γλ. κέτσαπ
πιπέρι, αλάτι, λάδι,μαιντανό,βούτυρο

Για τον πουρέ
1 κιλό πατάτες βρασμένες + καθαρισμένες
2 κουτ.σούπας βούτυρο
2 κουτ. σουπας παρμεζάνα(τριμμένη)
μισό κύβο λαχανικών λιωμένο σε λίγο ζουμί απο τις πατάτες
μισή κούπα γάλα
αλάτι, πιπέρι
νερό(έαν χρειαστεί πάλι απο αυτό που εβρασα τις πατάτες)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Για τα μπιφτέκια βάζω τον κιμά και τον ζυμώνω με όλα τα υπόλοιπα υλικά μου, δηλαδή προσθέτω τα αυγά,το κρεμμύδι και το σκόρδο ψιλοκομμένα,το νερό στραγγισμένο απο το γάλα, την φρυγανιά,ελαιόλαδο , αλάτι, πιπέρι, κέτσαπ και μαιντανο. Αφού ενωθεί το μείγμα μου το βάζω για 30 λεπτα στο ψυγείο να ενωθούν και οι γέυσεις. Παράλληλα έχω βάλει τις πατάτες να βράζουν σε μπόλικο νερό.Μετά το μισάωρο πλάθω τον κιμά μου σε μπιφτέκια(μεγαλούτσικα ή οπως τα προτιμάτε) και ψήνω για 1 ώρα στους 200 βαθμούς σε λαδωμένο ταψί.Επάνω σε κάθε μπιφτέκι βάζω απο λίγο βούτυρο με το κουτάλι για να λιώσει καθώς θα ψήνονται.Για τον πουρέ, αφού βράσουν οι πατάτες μου τις ξεφλουδίζω και τις πατάω με το ειδικό εργαλείο για πουρέ. Αφού τις πολτοποιήσω ρίχνω τα υπόλοιπα υλικά μου(αν είναι πολυ σφιχτός, προσθέτω νερό απο αυτό που έχω βράσει τις πατάτες)και ανακατεύω πολύ καλά. *Μπορώ επάνω στα μπιφτέκια να μην βάλω βούτυρο αλλα κατα το τέλος του ψησίματος να βάλω επάνω στο καθένα απο μια φέτα τυρί γκούντα.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου