Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΟΥΛΤΑΝΑ

Μια σουλτάνα στο τραπέζι σας..

ΥΛΙΚΑ
μισό κιλό φύλλο κρούστας για γλυκά(δλδ μια συσκευασία)
6 αυγά
1 φλιτζ.τσαγ.ζάχαρη
1 φλιτζ.τσαγ.σπορέλαιο
1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό(εγω βάζω το Total)
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
2 βανίλιες
Για το σιρόπι
2 φλιτζ.τσαγ. ζάχαρη
2 φλιτζ.τσαγ.νερό
1 φλούδα λεμόνι
χυμό απο μισό λεμόνι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Επιλέγουμε το ταψί που συνόδευε την κουζίνας μας(οχι πολυ βαθύ).Το λαδώνω πολύ καλά και ανοίγω τα φύλλα κρούστας επάνω στο πάγκο της κουζίνας.Χωρίζω ενα ένα τα φύλλα και αρχίζω έιτε να τα σουρώνω απλά είτε να τα διπλώνω εναλλαξ σχηματίζωντας βεντάλια(οπως κάναμε κάποτε βεντάλιες απο χαρτί) και τις τοποθετω στο ταψί την μια δίπλα στην άλλη μέχρι να τελειώσουν τα φύλλα μου.Σε ένα μπολ σπάω τα αυγά,προσθέτω την ζάχαρη, το σπορέλαιο,το γιαούρτι,το μπέικιν και τις βανίλιες και ανακατεύω στην μέτρια ταχύτητα μέχρι τα υλικα μου να ομογενοποιηθούν. Ρίχνω το μείγμα μου επάνω στα φύλλα και ψήνω στους 180 για 30 λεπτά μέχρι να ροδίσει.Βράζω τα υλικά για το σιρόπι όλα μαζί για πέντε λεπτά.Οταν σιροπιάσω,το γλυκό μου πρέπει να είναι κρύο και το σιρόπι μου ζεστό.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου