Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

ΦΑΣΟΛΑΔΑ

Το εθνικό φαγητό της Ελλάδας..

ΥΛΙΚΑ
2 φλιτζ.τσαγιού φασόλια για σούπα
νερό (σε μεσαία κασταρόλα λίγο πιο πάνω απο την μέση)
2 μέτρια καρότα
1 μέτρια πατάτα
1 κρεμμύδι
1 ντομάτα
1 πιπεριά(προαιρετικά)
σέλινο
αλάτι, πιπέρι,ελαιόλαδο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Γεμίζω την μεσαία κατσαρόλα μου με νερό λίγο πιο πάνω απο την μέση.Βάζω τα φασόλια,το κρεμμύδι ,την ντομάτα ,την πατάτα ολόκληρα και την πιπεριά και το καρότο κομμένα σε φετάκια.Οταν μαλακώσουν τα λαχανικά μου αλέθω στο μπλέντερ το κρεμμύδι, την πατάτα και την ντομάτα και τα ρίχνω ξανά μέσα στην κατσαρόλα μου.Οταν βράσουν τα φασόλια μου , προς το τέλος, ρίχνω το σέλινο, αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο και τα αφήνω να σιγοβράσουν μέχρι να εχρίσει το φαγητό μου να χυλώνει..ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου