Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΕΙΚ ΜΕ ΠΡΑΛΙΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ

Δοκιμάστε το με μερέντα με καραμελωμένα φουντούκια.. Το κάτι άλλο..

ΥΛΙΚΑ
Για το κέικ
120 γρ ζάχαρη
3 αυγά
100 γρ κουβερτούρα
80 γρ βούτυρο αγελάδος λιωμένο
120 γρ αλεύρι όλες τις χρήσεις
100 γρ αμύγδαλα σε σκόνη
πραλίνα φουντουκιού(μερέντα απλή ή με καραμελωμένα φουντούκια)
 Για το γλάσο
150 γρ κρέμα γάλακτος
150 γρ κουβερτούρα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βουτυρώνω και αλευρώνω πολύ καλά μια στενόμακρη φόρμα για κέικ.Στο μίξερ χτυπάω την ζάχαρη με τα αυγά μέχρι να αφρατέψουν πολύ καλά(10 λεπτά περίπου).Σε ένα μπόλ μεταλικό ψιλοκόβω την κουβερτούρα και την λιώνω με την διαδικασί του μπέν μαρί επάνω σε μια κατσαρόλα με ζεστό νερό.Προσοχή να μην πάει νερό μέσα στην σοκολάτα μας.Μόλις λιώσει προσθέτω το λιωμένο βούτυρο και ανακατεύω μέχρι να ομογενοποιηθούν και προσθέτω αυτό το μέιγμα σε εκείνο των αυγών με την ζάχαρη.Στην συνέχεια , με μια μαρίζ, ανακατεύω απαλά και προσθέτω σιγά σιγά το αλέυρι και την αμυγδαλόσκονη.Ψήνω το κέικ μου στους 170 για 40 περίπου λεπτά(ανάλογα με τον φούρνο σας).Αφού ψηθεί το αφήνουμε να κρυώσει γύρω στην 1 ώρα και μετά ξεφορμάρουμε.Για το γλάσο,σε ενα κατσαρολάκι ρίχνω την κρέμα γάλακτος και την τοποθετώ στην φωτιά.Μόλις πάρει βράση την ρίχνω επάνω στην κουβερτούρα και ανακατέυω μέχρι να έχω ένα λείο γλάσο.Το κρατάω στην άκρη να κρυώσει.Για να συναρμολογήσω το γλυκό μου, κόβω το κέικ με το μαχαίρι του ψωμιού οριζοντίως στην μέση ώστε να χωριστεί σε δύο κομμάτια.Στο ένα κομμάτι απλώνω την μερέντα μου και το σκεπάζω με το άλλο κομμάτι.Περιχζύνω με το γλάσο μου και είναι έτοιμο..ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου